بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

چهارمین دوره از سری همایشهای گوی و میدون با رویکرد نسل زد در کسب و کار

مهارت های ارتباطی از مهمترین و کلیدی ترین مهارت ها در زندگی و کسب و کار به شمار می رودند. این مجموعه از مهارتها شامل همه  توانمندی‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند افکار، احساسات و اطلاعات خود را به دیگران منتقل کرده و متقابلاً افکار، احساسات و اطلاعات طرف مقابل را بهتر درک و دریافت کنیم. مهارت ارتباطی همهٔ راه های ارتباطی را شامل می‌شود و از ارتباط کلامی تا ارتباط غیرکلامی، از دیدار حضوری تا گفتگوی آنلاین، از نامه نگاری تا ارسال ایمیل را در بر می گیرند. با این تعریف، مهارت های ارتباطی چه در مسیر زندگی شخصی و یا روند ارتقا کسب و کار و زندگی شغلی از جایگاه ویژه ای برخودارند و در ایجاد تعاملی مفیدتر، سازنده‌تر و شفاف‌تر با دیگران به ویژه مشتریان نقش مهمی دارند.

موضوع همایش

امروزه اهمیت تعامل موثر با مشتریان بر کسی پوشیده نیست. در چهارمین دوره از سری همایشهای گوی و میدون بزرگترین همایش نسل زد، درخصوص اهمیت مهارت های ارتباطی سخنرانی و گفتگو خواهیم داشت. این همایش با رصد فعالیتهای سخنرانان نسل زدی با سخنرانی و همراهی آقای مهندس سعید رستمف ، در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ کمک بسزایی خواهد کرد.

این تیم هدفمند در کنار سخنرانان نسل زدی خواهد بود تا با استفاده از تجارب ارزشمند به آموزش، راهنمایی و بازبینی ارائه های سخنرانان بپردازد تا شاهد رشد هرچه بیشتر این نسل ارزشمند باشیم.

مخاطبان ما در این همایش چه کسانی هستند ؟ 

تمامی کسانی که در نظر دارند سطح کسب و کار خود را به ویژه با ایجاد تعامل موثر و تقویت مهارت های ارتباطی ارتقا دهند بدون محدودیت سن می توانند در این همایش شرکت کنند. 

اعضای محترم تیم آموزش و داوری: 

  • جناب آقای دکتر شهپر
  • سرکار خانم دکتر هدی کیارشی
  • جناب آقای دکتر سعید رستمف 
  • جناب آقای صادق فراهانی
  • تاریخ : 28 شهریور 1403
  • زمان : ساعت 14 الی 18
  • مکان : سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی

ثبت نام برای عموم آزاد است . 

محل برگزاری : تهران – خیابان شیخ بهایی جنوبی – شهرک والفجر – خیابان ایرانشناسی – خیابان نهم – پلاک 6 

لینک ثبت نام : www.idealweendigital.ir